Avui a les 11 h, a l’Eina Espai Empresarial, ha tingut lloc la primera sessió informativa del programa «Platges i rutes 365 dies». Les persones assistents han tingut una primera presa de contacte amb els companys, amb el tècnic del projecte i amb l’entorn on es farà la formació. Hi destacaven la gran oportunitat de formació de qualitat en empresa, tecnologia i turisme.
El programa «Platges i rutes» engegarà amb una primera fase formativa, que es desenvoluparà a partir de la propera setmana, concretament el 19 i el 20 d’abril, de 9 h a 14 h i de 15 h a 18 h. S’ha explicat que la formació de 150 hores serà intensiva i que tindrà lloc tres dies la setmana, 8 hores diàries; es preveu que la formació acabi el 26 de maig.
Amb l’objectiu de tenir o de crear una idea de negoci, generar-la i poder-la extrapolar els 365 dies l’any, s’hi ha previst tutories individualitzades per a cada projecte a fi que tant la formació com el suport a la creació del pla d’empresa sigui viable.
La formació especialitzada es realitzarà a les dependències de l’Eina Espai Empresarial i també a Coma-ruga.

Sessió informativa de «Platges i rutes», avui a l’Eina Espai Empresarial

Tríptic